I need to get away, I need to chase the day

Jag och Vickan såg The Truman Show (underbar film, se den) i fredags och så blev jag påmind om hur gärna jag vill åka iväg, vart som helst hade varit fint. Jag är så jäkla less skolan och Boden för tillfället. Att bara bestämma något, "okej, vi åker!" så jag hade haft något att längta efter, det hade varit underbart.. Typ på jullovet. Hade inte ballat ur från en sista minuten till något kolt ställe med någon/några bra människa/människor. Eller en mysresa med en fin till huvudstaden för shopping. Eller boka en rejäl resa till våren/sommaren. Jag vill, jag vill, jag vill.
Men så var det ju det där körkortet som jag förhoppningsvis ska ta januari-februari något. Jag har skrivit in mig på körskolan och betalat det mesta, men det känns ändå som att jag bör spara mer. Jag vill även shoppa nu. Så jäkla mycket jag vill shoppa. Ska nog unna mig det om ett tag nu, annars blir jag nog galen.
Igår såg jag The Shining för första gången, jag och Kalle fick för oss att det var Halloween. Men det var det ju inte, haha. Nåväl, det var mys ändå. Idag så kom en söt liten hund vid namn Trixe hem till oss. Han ska vara här till torsdag som det verkar. Mys är det!

Kommentarer

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0