Hail the sunny days

Jag är pepp och less på samma gång. Hur går det till? Tja.. Jag vet inte riktigt. Skolan kändes hemsk och ond för någon dag sedan, men nu känns det lite lättare. Har inte så mycket kvar i matten, några grejer blev framflyttade och det var underbart. Så det ska jag nog klara, fastän vissa ämnen har fått lida lite nu i början, hehe. En till grej som är bra! Körkort känns nu inte overkligt..! Eller jo, det gör det. Men inte fullt lika overkligt. Nu är det inte så länge kvar! Jag är nöjd och glad över att jag började i tid, skulle ha velat vara ännu snabbare men jag är nöjd med mig själv ändå.
Något jag inte är nöjd över är att jag är så förbannat blek. Jag brukar väl inte klaga så mycket över mig själv, men just nu känner jag mig så otroligt jävla grå, ful och trist. Jag hatar att vara torr och blek och jag hatar att känna mig allmänt äcklig. För det gör jag på vintern. Det blev lite bättre med lessheten över mig själv när jag skaffade lugg, men nu är jag less på den. Jag vill dra världens jävla make over, men jag är nog för feg. Vet inte.. Jag vill i alla fall helst vara brun och blond, då känner jag mig som snyggast. När huden och håret mår bra, då mår jag också bra. En utomlandsresa skulle sitta fint. En billig sista-minuten i vår med något fint sällskap, ja tack.
En 16-årig nöjd Jenny på Gran Canaria.
Åh, bruna, fina, blonda, långhåriga Jenny.. Jag saknar dig.

Kommentarer

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0