Perspektiv

Det är en turbulent tid just nu, det kan man lugnt säga. Slut på skolan bland annat. Det är sjukt att tänka på all jävla stress den orsakat mig. Ändå kommer jag sakna det lite. Till hösten börjar mitt tredje och sista år på gymnasiet och jag tänker göra det till det bästa, det är ett löfte till mig och min klass.

Ett annat löfte till mig själv och alla mina närmaste är att jag, vad som än kommer hända nu, ska göra mitt bästa för att vara en positiv människa. Kämpa för saker jag vill ha och göra mitt bästa hur det än går. För det är en sådan person jag alltid försökt vara och det får jag inte glömma. Detta låter väl rätt töntigt, men det är en viktig note to self. Hoppas alla får jävligt en bra sommar i alla fall!


Kommentarer

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0