I've got a bird in my ear

Nu är det illa. Riktigt riktigt riktigt illa. Jag är tokigt shoppingsugen och jag håller på att spara pengar. För dessa pengar ska jag köpa en massa fina saker i Stockholm.. Men jag vill ju ha fina saker nu! Fastnade i smyckesträsket och nu är jag även sugen på att göra fler hål i öronen.
Jag är förmodligen sen med detta, men jag hittade i alla fall en sida med otroligt fina smycken - http://www.itemsbyjohanna.se. Blir så inspirerad, åh. Kanske ändå måste klicka hem lite/något av detta.



Kommentarer
Postat av: Jonna

Det är kul att du länkar till en blogg jag hade glömt bort att jag hade xD trodde jag hade hittat igen alla mina gamla, kommer inte alls ihåg den där, jag måste ha haft typ 10 stycken ju xD

2011-04-08 @ 08:20:37

Skriv något bra:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0